lauantai 20. syyskuuta 2014

käsitöitä


Oon niin taitava!!:D Joka kerta menee vetskari jumppiksessa eri puolelle, tai bodyssa tuo nepparijuttu (nepparit vielä puuuttuu, kun en oo mieluisia löytäny). Käytössä sillä ei oo varmaan kauheesti merkitystä, mutta kyllä mua häirihtee!!! Millonkahan opin leikkaamaan ajatuksella.:)


Nyt sitten ois hieroja paikallaan! Vaikka yhesti elämässäni oon hierojalle uskaltautunut, ja tuli niin kauhea päänsärky ja huimaus, etten toistakertaa oo uskaltanu mennä. Miehen käsittelystäkin kerran jouduin makoilemaan seuraavan päivän, kun pää ei pitäny ja oksetti jos liikahti. Pitäis muistaa venytellä ja venytellä, ja malttaa tehä vähä vähempi kerralla.:)
Nyt mulla on projektina vielä viltin neulominen, aina ku ei kerkee työhuoneeseen asti. Lupasin jo luovuttaa langat ja matonkuteet rakkaalle siskolleni, kun tuntu ettei se oo enää mun juttu...mutta kas kummaa, ku syksy etenee niin on se vaan niin mukava taas neuloakin.:)

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!